Direktlänk till inlägg 4 februari 2012

Lördag!!!

Av Nordis - 4 februari 2012 17:48






ja nu har jag äntligen fått mina kläder :D men det här är bara en liten bråkdel, för det kommer mera  


tänk vad glad man ska få vara i några månader  



tänkte visa ngra klänningar jag redan fått som jag tycker är superfina

imorgon ska jag ha den svarta med vita blommor i kyrkan :D


kommer känna mig superfin, det är väll det som är huvudsaken, jag kan ta ett kort imorgon så får ni se hur vacker den är :D 





 


Den här är en enkel vacker sommarklänning

 



Den här så vacker och är skuren så fint, man känner sig som en kontor råtta ;)

 


Det här är en vacker tunika som gör att midjan blir smalare ;) kan juh behövas :D  


Ja det här var lite av kläderna, kanske lägger upp lite mera sedan :D så ni får se vilken stil jag har...det är otroligt roligt med olika stilar, jag tror jag har en enkel och inte vågad stil.



men annars har det inte hänt så mycket, har jobbat natt och sedan varit hemma med minivrål aka dottern.


idag var vi ute och lekte lite grann, vilket hon gillade väldig mycket.


Annars är det lungt med familjen och allt annat, vi har det så otroligt bra med att vara hemma med varandra. 


håller på med viktnergången men den går inte neråt, men man går inte upp iaf, imorgon ska jag väga mig och då får vi veta domen =)


har skickat efter massor på sportamore och inväntar alla vinterkläder, för det är juh -34 här...burr burr, i alla år har jag inte brytt mig om det har varit kallt och använder aldrig långkalsonger, men nu när jag är 30 så har värderingar och andra saker man tycker är viktiga ...man börjar bli gammal :P


men nu ska jag gå till gumman hon ligger i badkaret :)


ciao ciao 

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nordis - 10 december 2012 18:10

JA herre min skapar vad det händer saker här!   Tänk att jag fått tillbaka min moster S och att hon betyder så mycket i mitt liv. ska verkligen fara och hälsa på henne och mina kusiner.   Jag jobbar och står i och jag ska vara ledig i julen...

Av Nordis - 9 december 2012 15:57

Ja nu har det hänt saker !!!!   har fått tillbaka min moster...och jag är så lycklig att få ha henne i mitt liv igen.    finns så mycket jag vill säga och höra från andra om min uppväxt, vad dom såg och hur dom uppfattade allt.   ska uppd...

Av Nordis - 2 juli 2012 07:28


    Ja som alla nog har hört så har jag misslyckats igen. Men det gör inget, för mig iaf, för nu är jag på vagnen igen.   sedan har det hänt massor av annat som jag inte tar här och jag hör av mig till vederbörande när det är dags. när jag o...

Av Nordis - 13 april 2012 12:52

En skön vår dag i solen                   Former           Skärsår i moder Jord                 Avtryck           Skönheten sitter i betraktarens ögon             Avtry...

Av Nordis - 12 april 2012 15:37

                      SOMMAR   Ja nu har jag fått lite sommarkläder och det känns otroligt skönt   Men jag väntar på massa andra saker oxå  hihihi..så skönt och få lite nyare till somamren och sedan känner man sig lite fin...

Presentation

Kampen med fettet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards