Direktlänk till inlägg 24 januari 2012

tisdag

Av Nordis - 24 januari 2012 13:09

Ja gott folk idag har jag inte gjort många knop, för lillan är på dagis och har disco, hennes första disco :D skulle helst vilja ha varit där och tagit kort men hon ska få vara själv med sina kompisar. Hon sa att hon skulle dansa med "pojkarna" hahaha...dom växer upp fort, hon är bara 3.5 år men man märker att hon börjar bli annorlunda och ser saker man inte trodde vid denna ålder.


suttit och kikat på lite kläder idag och det ska bli så kul att få köpa lite :D kanonkul...men det är ganska tråligt att man har blivit materialist. Men det är kul att vara fin oxå :D



 


tog en bild idag på mig själv när jag nördar...lite egobild :P


Men idag stod vågen på lite mindre


106.5 :)


ska juh gå ner till 74 till nästa år :) när jag gifter mig :D


har gårr upp 5 kg under julen och sedan vi hade besök, men det ska bli mindre nu :) men man får ta det lungt och inte stressa :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nordis - 10 december 2012 18:10

JA herre min skapar vad det händer saker här!   Tänk att jag fått tillbaka min moster S och att hon betyder så mycket i mitt liv. ska verkligen fara och hälsa på henne och mina kusiner.   Jag jobbar och står i och jag ska vara ledig i julen...

Av Nordis - 9 december 2012 15:57

Ja nu har det hänt saker !!!!   har fått tillbaka min moster...och jag är så lycklig att få ha henne i mitt liv igen.    finns så mycket jag vill säga och höra från andra om min uppväxt, vad dom såg och hur dom uppfattade allt.   ska uppd...

Av Nordis - 2 juli 2012 07:28


    Ja som alla nog har hört så har jag misslyckats igen. Men det gör inget, för mig iaf, för nu är jag på vagnen igen.   sedan har det hänt massor av annat som jag inte tar här och jag hör av mig till vederbörande när det är dags. när jag o...

Av Nordis - 13 april 2012 12:52

En skön vår dag i solen                   Former           Skärsår i moder Jord                 Avtryck           Skönheten sitter i betraktarens ögon             Avtry...

Av Nordis - 12 april 2012 15:37

                      SOMMAR   Ja nu har jag fått lite sommarkläder och det känns otroligt skönt   Men jag väntar på massa andra saker oxå  hihihi..så skönt och få lite nyare till somamren och sedan känner man sig lite fin...

Presentation

Kampen med fettet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards