Alla inlägg under januari 2012

Av Nordis - 31 januari 2012 18:17

Ja nu har det gått ett tag sedan jag bloggade något, men jag tänkte gå tillbaka till gamla minnen då man var blond, ja jisses!!!!!


vad tänkte man på  



detta var 2005, gör om gör rätt :P




   

Jag och min själsfrände vi har älskat varandra i 7 år  


Nuvarande bild



ja vilken tur att man har vuxit ;)


men ack så kul o titta på gamla bilder :) 




  

Av Nordis - 24 januari 2012 13:09

Ja gott folk idag har jag inte gjort många knop, för lillan är på dagis och har disco, hennes första disco :D skulle helst vilja ha varit där och tagit kort men hon ska få vara själv med sina kompisar. Hon sa att hon skulle dansa med "pojkarna" hahaha...dom växer upp fort, hon är bara 3.5 år men man märker att hon börjar bli annorlunda och ser saker man inte trodde vid denna ålder.


suttit och kikat på lite kläder idag och det ska bli så kul att få köpa lite :D kanonkul...men det är ganska tråligt att man har blivit materialist. Men det är kul att vara fin oxå :D



 


tog en bild idag på mig själv när jag nördar...lite egobild :P


Men idag stod vågen på lite mindre


106.5 :)


ska juh gå ner till 74 till nästa år :) när jag gifter mig :D


har gårr upp 5 kg under julen och sedan vi hade besök, men det ska bli mindre nu :) men man får ta det lungt och inte stressa :)

Av Nordis - 23 januari 2012 12:08

Ikväll kommer missionärerna från kyrkan och jag har en liten överraskning till min favorit  



Av Nordis - 23 januari 2012 12:02

Ja som ni alla vet så är jag Kristen och går till kyrkan ofta, men jag har inte tappat humorn som vissa tror  



 

Av Nordis - 23 januari 2012 11:57

Halleluija vad jag är trött!!!!


 


blev ingen träning idag för jag har haft en sådan jobbig natt på jobbet, men det gör inget :) jag överlever. Idag ska jag göra biffar till middag och koka grönsaker  


Jag och sambon tittade på en film som vi hyrde, var sådär...en psykologisk thriller...lite läskig då  


Den hette black swan. 


Av Nordis - 22 januari 2012 22:38

Ja nu sitter jag på jobbet och ska jobba mitt tredje och sista nattpass känns så bra att få fokusera på min träning :-)Har haft det otroligt bra som kan vara hemma och njuta med min familj. Men jag vet att jag måste börja jobba efter min semester. Imorgon ska jag både styrketräning och avnjuta med lite simning för att tillåta att vara glad och tycka om det man gör.Min sambo ska få vila imorgon och ha egentid. Han behöver det. Inte alla som har lika tur som jag. Är grymt trött nu, jo dom från kyrkan sms och undrade hur det var med mig. För jag brukar inte missa en mässa. Men jag var så trött. Så jag stannade hemma. Men det är roligt att folk saknar en :) Jag ska träna denna veckaMåndagTisdagTorsdag LördagDenna vecka kommer vara sliten. För jag måste sluta med socker. Kämpigt. Kämpigt Sov gott peeps :-D

Av Nordis - 22 januari 2012 15:58

Ja nu ska man snart iväg. Imorgon blir det lchf mat. Längtar verkligen :-)

Av Nordis - 22 januari 2012 15:47

Yeah!


idag börjar jag mitt bloggande!


ska jobba natt och är trött som en liten galenpanna!


men imorgon ska jag verkligen blogga   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Kampen med fettet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards